Ciki már a Puzsér

2012.06.28. 18:46 Morrigen

Jött, látott, győzött és most kuka. Elfogadta az általa annyira lenézett tévéműsor ajánlatát, hisz ő is pénzből él. Nem? De.Kamuska. Nem harapunk annak pofájába, aki enni ád nékünk.

Aztán meg veri itt a nyálát. Neki sose volt jó semmi. Mondjuk én bírtam, jókat röhögtem a beszólásain, de aztán jött a politikával, ami aztán nagyon nem témába vágó volt. Nem bírt magával és még ő volt felháborodva, mert nem mindenki értékelte a beszólását.

Na ja, ha ő szól be, akkor az úgy jó, mert neki igaza van. Ha neki, az fáj. Pont mint én. Nekem való. Persze azért van nála rosszabb is, mégpedig ő:

kiszel.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morrigen.blog.hu/api/trackback/id/tr334617857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása